Se på livet genom framrutan, inte genom backspegeln.

HAHA nån hade kommenterat och fråga hur många killar jag haft innanför byxorna haha gullig fråga måste jag säga och svaret är 1;) och bästavänner är moa.emma,sarah typ.
 
Hejhej kom in för ett tag sen träffade ju min älskade moa!!!♥
 
En sak jag har tänkt på när man träffar någon typ en gammal kompis eller vem som helst så säger jag eller den alltid hur mår du?(artidhets fråga) vad vill dom att man ska svara?! som de är? nej men du jag mår jätte dåligt och hoppas allt tar slut snart själv? haha nej men stör mig så sjukt på sånt även fast att jag gör de själv... man svarar ju endå alltid bra på den frågan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0