De flesta använder första delen av livet till att göra resten av det eländigt.



jag känner för varje dag som går att jag började må bättre, jag har alltid trot att nån ska svika mig och nu har det hänt, saker börjar lägga sig på plats inser mer och mer vem jag är och vad jag vill och vad jag gjort igenom och hur tufft det har vart! Men jag är så JÄVLA tacksam för all hjälp/stötting jag har fått av familj och vänner! visa som inte ens vet hela historian varför jag är deprimerad.

Jag är glad att jag är den jag är idag, trots mina motgångar som har gjort mig så stak! jag har ju inte valt det som har hänt mig men endå har jag påverkats nå otroligt mycket av de, min mamma är min ängel älskar henne massor hon har ställt upp för mig hela tiden trotts att hon inte ens vet varför jag mår som jag gör.

Men som sakt är jag fortförande deprimerad och även djupt deprimerad, men försöker ta dag för dag och se vad som händer äter mina medciner, kommer kännas bättre nu när alla får sommarlov jag kommer ha massor med tid att tänka igenom allt! och va med fina vänner äta glass och ska kanske även på en till resa! jag gör det bästa jag kan! men vi hörs puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0