det är först när man släpper taget om något, som man kan gå vidare.

 
 
hejhej emma drog nyss, det endå vi gör på nätterna är att åker bil. hehe för några nätter sen åkte vi med A för att jag ville åka till västerås för chips???! skrev aldrig de i bloggen då men nu vet ni.
För två månader sen trodde jag aldrig att livet skulle bli bättre, va orolig för att visa skulle svika mig men nu har det hänt så är jag ju rädd för det nu (eftersom det redan har hänt) kunde inte ens prata om min framtid, men fina människor i mitt liv har visat vad jag betyder för dom och allt känns 10gånger bättre!♥men är rädd för att falla ner igen men för allt jag kan för att må bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0