om mötet....mys syster....


Hejhej jag mamma och min syster åkte in till bup, mötte upp den jag skulle träffa där. Mötet blev inte som planerat vi drog till ett cafe fikade och snackade om mig hur jag mådde osv... sen gav jag bort en blomma och tacka för hjälpen! fick de söta hjärtat över! som man kan hänga saker på:) sen träffade jag min mamma och syster och käka bk sen köpte hon möbler och gott till oss sen drog hon och jag hem till henne och kika film och prata! älskar henne massor! :D

Jag har lärt mig massor sen jag träffade mer utbildade människor som ska hjälpa deprimerad människor(som mig nu då) har fått reda på vem jag är och hur jävligt jag har haft det, och attmitt liv har vart tufft osv...
Och min tatto jag ska göra ska symbolesera vad jag vart med om och hur tuff min barndom va och endå tog jag mig igenom ALLT själv!!
Men nu ska jag ta n ut en snabbis pusspuss ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0