puss

kan inte sova, tänker på allt jag vart med om, alla olika händelser, det gör så ont att se tillbaka. Jag vill och önskar över allt i hela världen att det aldrig skulle hänt mig men nu har det hänt ett flertal gånger, och jag kan inte ändra de. Men det va inte mitt fel. Jag vill dela med mig av de till er, men är ledsen jag kan inte och kan inte heller förklara varför, men jag ska inte ge upp!
Det som inte dödar mig gör mig bara stakare, jag tror verkligen på dom orden! jag hoppas att de ärså! men just nu är det tufft  men jag försöker köra på ! :D och idag (fredag) tror dagen kommer bli skit bra! först praoven, sen möta, träffa thilda senare va med emma och sen kanske det kommer några vänner och sover hos mig!
OCH GRATTIS MALIN! hon fyller 16år! :D ha en super bra dag hjärtat! Det är du självklart värd och hoppas det går bra för dig idag på soaren!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0