Att vara stack! ge aldrig upp!

Jag är långt ifrån nöjd med mitt liv, jag mår dåligt grinar varje dag, men det här kanske låter konstigt men sen jag börja praova på dagis har det fått mig att må bättre lite iaf att se varje gång jag är där hur glad man kan göra en annan liten människa så lätt är verkligen underbart! :D jag är ju deprimerad men är glad att jag vet vad jag vill bli jag ska jobba med barn helst på förskolor! jag mår bättre nu än jag gjorde för två månader sen, men är rädd hela tiden för att halka ner där igen det är så jävla lätt ingen förstår, men visa dagar orkade jag inte gå ut sängen. Jag vill inte hamna där igen, jag hade bara min mamma då, hon är underbar! visst hade jag min pappa med såklart men träffar bara han på torsdag,fredag,lördag och söndagar för han jobbar i stockholm och bor där i veckorna! Men jag är stack gått igenom helt sjuka saker är stolt över mig själv! Älskar min mamma och pappa älskar er så mycket. Ett tag när jag va deprimerad va min mamma hemma med mig för jag inte skulle va hemma själv, så jag inte skulle ta livet av mig då. Älskar er mera än ni vet pusspuss!
Blev en lång text menmen vi hörs ha de bra pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Sarah - Adopterad ifrån Senegal

Hoppas allt blir bra fina du<3

2012-05-16 @ 21:40:05
URL: http://sarahsanyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0