lite om skola och sånt.

Jag vet att jag är stak och kan klara mig igenom de här, men det är endå så sjukt svårt, eftersom jag inte kan prata med någon om det som hänt mig tidigare i livet, och jag vet att dom flesta tror att jag mår dåligt för mina brosor åkte in för ett år sen, men fina ni det är bara 5% av varför jag mår så dåligt som jag gör så. Men jag ska bara köra på nu som ni märker så är inte skolan det viktigaste för mig nu, för nån månad sen ville jag bara dö så måste köra på stackta men säkert!  Och jag ska börja plugga lite i höst på en skola i Västerås, men kommer inte gå i skolan varje dag eftersom jag inte kan de mår ju jävligt dåligt och det är bup som har valt en bra skolan som skulle passa mig.
Ska fortsätta mig mitt nu, tänkte bara skriva av mig lite nu hihi ha de jätte bra pusspuss på fina ni! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0