gör dina motgångar till framgångar!


Hejhej hade en mysig dag med Sarah i västerås käkade donken shoppade lite som jag visade er :) och sen fikade vi, min pappa hämtade mig vid 3 tror jag.


Jag är ganska stolt över mig själv ibland men inte på det sätter ni tänker på nu, jag har ju vart med om mycket som är helt hemskt som ingen vet inte ens min mamma eller pappa ingen vet allt! Men endå kämpar jag på ;) jag låg hemma i min säng i flera veckor utan att vara med någon ingen av min vänner kom hem till mig då och försökte trösta mig, men endå klarade jag att ta mig upp igen och försöka leva som alla andra! Sen märker jag hur visa töntar sig för små saker.
jag kommer alltid göra mina motgångar till framgångar och tillslut kommer jag vara grymt stack puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0